A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr573278016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csődör Johnny 2011.10.04. 15:55:36

hű de szaggat, lesz majd jobb is, akkor cserélem :/

SquierBaSs 2011.10.04. 16:29:57

Ez good,jó látni őket megint ilyen showkban.

gabeeeen 2011.10.04. 20:31:31

De miért nem játszottak egy full új számot, amit még sohasem játszottak?:S:S
Natives-ra vagyok kíváncsi, az akkora szám lett:)

berg182 2011.10.04. 21:02:44

Sajna tomika megint fülsértően nyávog... :(((((((((((((((((((((((((((((

Csődör Johnny 2011.10.04. 21:08:50

amugy igen, mondjuk ki, tom hangja ehhez az uj stilushoz nem fekszik, a régi ordibálós, egyszerű punkhoz meg igen.

Csődör Johnny 2011.10.06. 11:11:31

megérkezett a deluxe edition :)

gabeeeen 2011.10.06. 14:16:07

Ezt csak én látom így, vagy Tom egyre kövérebb lesz? Most néztem egy 2008-as AVA-s videot, abban még alig volt rajta 1-2 kiló, most megnéztem egy 2011-es blinkes videót, és minimum 15 kiló van rajta. :S Szerintetek?

drostablink 2011.10.06. 14:29:43

www.youtube.com/atgoogletalks Chat Markal és Tommal. elég érdekes összefoglalhatnátok :D

Fish Guts 2011.10.06. 15:42:48

@gabeeeen: jól látod, már én is megjegyeztem múltkor, hogy ahhoz képest hogy vegetáriánus, egész szépen meghízott:D

berg182 2011.10.06. 19:05:51

Nem fogok sírni ha az ava atomjára hullik! Hahahahaha! :DDDDD

mattRskate 2011.10.06. 19:45:43

hehe berg:D ez nagyon nagy:D

milan80 2011.10.06. 19:51:41

azabaj h ez téleg jo poén:D:DD itt szakadok egy éve:Dcsak sajna énviszont sirok is:( imádom, hozátartozik az ava-hoz, kell ööis:(( remélem nemigaz. LO)E

berg182 2011.10.06. 20:12:58

@mattRskate: Süti! Az első enemam már meg van több mint 10 éve és még nem vettem észre. De megnéztem a dupla cd-s auszi enemat az is rajta van fehérrel! :)))))))))

berg182 2011.10.06. 21:10:06

Te magad írod, hogy poén, de még a szmájlikat se tudod értelmezni!

Na én ilyen trágárságot sem írtam és soxor kimoderálták az írásaimat, remélem ez vár rád is öcsisajt! :P

Amiket leírtunk azok sajnos negatív tendenciák, ezen a két számon is borzasztó Tomika hangja! :((((

T.M.T. 2011.10.07. 04:24:30

@Fish Guts: tom jolenekrl mostanaban de azt mindenki belatja hogy az uj dalokon meg dolgozni kell.nem csak fikazunk de telleg nyavajog ezt most nem csak berg irja(no offense neked se:) ) csak mondom azert ez a rajongoi oldal mas szempontbol mert hala rollerpig baratunknak, aki kb a legnagyobb blink rajongo magyararorszagon, itt mindent megtalalsz. tudom te is hatalmas rajongo vagy, ahogy en is, es ahogy mindenki meg berg 182 is aki ugyan egy kicsit anti ava es ezt ki is mutatja de ha megnezed minek indult a blink a mesztelen pocst eltakaro gitarral akkor megertheto hogy nem mindenki szereti hogy tomnak most inkabb a plusz kiloikt takarja a gibsonja. tudod en rajongok a mostani blinkert is itt van a fulemben most is a hallgato at segit a nehez suli napokon(ugy e irtam amcsiba vagyok es uj nyelv stb..) faradt vagyok ellazit sportolok beporget...mint a regi...:) de azert nagyon kulonbozo es kerlek te, aki amugy mindig olyan inteligensen valaszolsz, es tudsz mindent az egyuttesrol, ne vedd fel masok stilusat, bar az itteni beszelgetestol mostmar az iment emlitett berg is szimpatikusabb, kezdem megerteni a gondolkozasat mar csak neha a stilusat nem ertem...peace guys..:) BLINK 182 aki csak egy riffet szeret belole az tudja mirol van szo..szerintem aki ide feljar az alapbol fan...:) telleg emberek.all the small things vagy wishing well.blink 182.kinek mi.van akinek csuszik mindkketto.de akinek csak egy szam is azt en orommel veszem mert jusson csak el minel tobb emberhez a muzsika!

Csődör Johnny 2011.10.07. 09:02:24

berg 1x moderáltalak személyeskedésért, most fish guts-t kellett ugyanezért. nincs kettős mérce.
blinket, tomot, avát (és itt egymást) is csak egy határig lehet fikázni, amig még kritika, ostoba személyeskedő irásokba ne menjetek bele.

gabeeeen 2011.10.07. 13:01:22

www.youtube.com/watch?v=ujsMD5lyALU
Mindenkinek ajánlom, ebben a videóban maximálisan lehet érzékelni Tom hangjának a változását. Nekem speciel olyan, mintha 2 különböző énekes lenne :(

stefantomi 2011.10.07. 15:57:55

Tom nem tud már énekelni... tényleg nyávog, próbál ugy csinálni hogy tetszen saját magának a hangja, lehet hogy csak rosszabb lehet hogy jobb.. de nem tehet róla hogy nincs már hangja.. borzasztó érzés lehet hogy a maximumot akarod adni de nem bírsz énekelni, mert elváltoztak a hangképző szerveid...

engem nem érdekel hogy énekel... a zenéje zseniális, a blinket imádtam mindig is, de az avát talán már jobban.. szerintem Tom 1 zseni... aki énekelni már nem tud. sajnos ez van:D

milan80 2011.10.07. 16:37:55

élöben szinte soha nemtudott énekelni:D igaz h mostani blink felvételekrn egyre roszab,de albumon isteni, és am meg télleg egy zseni, imádom:D:D

Csődör Johnny 2011.10.07. 16:55:40

egyszer kéne egyet közösen kocsmázni, egy blink tribute zenekar kiséretében, és sztem levetköznénk a feszültségeket :)
és nem kéne egymást itt szidni

tom hangja szar, ez van, lépjetek tovább, maga a blink 182 kurvajo volt és lesz is.

berg182 2011.10.07. 17:07:09

Sztem tudna ugyanúgy énekelni, mint 8 éve, csak nem akar, kicsit játssza magát, próbál nyújtani, amire sztem világ életében alkalmatlan volt! Ehhez képest az új albumon 1-2 számot leszámítva normálisan énekel, viszont emiatt az élő nyávogás miatt érdekes, hogy a számok nagyobb része az övé, mintha Mark el lenne kicsit nyomva! Azon a milwaukee koncerten is egész értelmesen adta elő a számokat, jó lenne ha magát adná!!!

Csődör Johnny 2011.10.07. 18:26:13

@berg182: nem biztos, hogy tudna. van abban igazság, hogy a kor, a testsúly növekedés, (régen) a drogok megváltoztatják a hangszálak állagát, rugalmasságát stb. Valszeg rá is játszik kicsit, mert változott a zenei stilusa, de alapjába véve fizikailag változott meg a hangja ( hangszálak).

mattRskate 2011.10.07. 19:06:58

hmmm szerintem tudott ő élőbe énekelni, 2003as lemezt is jól tolták élőbe szerintem. én egy 2000ezres és egy 2004es blink koncertért mit meg nem adnék:D

Fish Guts 2011.10.07. 19:29:00

@berg182: Elnézést kérek, és Tőletek is, elismerem, ez már túl ment a határon. Tényleg nem az én stílusomhoz illik, de én -mint sokan itt a blogon- nagyon szeretem ezt a három embert. Azt hogy mit jelent számomra Tom, le sem tudom írni. Ha ő nincs, most egy teljesen más ember lennék, és szerintem ezzel sokan vagytok még így. Nem megyek bele most a rajongásba, elég annyi, hogy én az a típusú ember vagyok, aki foggal körömmel védi a szeretteit, és néha már nem bírom magamban tartani, annyira felidegesít. Ez nekem egy elég nagy seb volt, hogy Atom (a kedvenc dobosom) elhagyta a zenekart. Oda voltam a kreativitásáért, számomra nincs még egy ilyen kreatív dobos, mint ő. hihetetlen hogy milyen ütemeket alkotott.(És most kérek meg mindenkit, hogy ne kezdjétek el összehasonlítani Atomot és Travis...Két teljesen más világ...)Erre feljövök a blink rajongói oldalra, és 1000x is azt kell olvasnom hogy tom milyen szarul énekel élőbe, és hogy haha de vicces, az ava 'atomjaira' hullik. Lehet hogy az "antiava-soknak "vicces, de nekem ez túl morbid vicc volt, sajnálom.igazából ezt sem értem, hogy miért kell az ava-t szinte már erőltetetten utálni. nekem az egész kicsit olyan megjátszott dolog, olyan mintha mindenki az AVA-t okolná azért, hogy szétoszlott a blink... Egyébként Tom azért énekelt régen "jobban" mert sokkal "tecnikátlanabb", mélyebb versszakai voltak... Ha megnézed az AVA-ban nagyon komoly dallamokat, néha már nagyon magas hangokat ad ki, nem csoda, hogy ezt nem bírja már. De őszintén szólva nem érdekel, a studió felvételen kibaszott nagyot szól, Tom hangszíne valami eszméletlen jó, tökéletesen illik ehhez a stílushoz, nem véletlen, hogy ő énekel többet az albumon... Remélem nem hiszi senki azt, hogy azért, mert ő erőszakoskodott...Hárman beszéltek meg mindent, ezt nem egy interjúban elmondták már.. élőbe meg kit érdekel hogy hamis, ha ott van előttem, és úgy szól minden, hogy beszarok.

berg182 2011.10.07. 20:15:55

Nincs harag, nálam és sok más embernél is Tom a ludas az elmúlt 8 évért, hiatusért és enem az ava egyáltalán nem, a +44 egy kicsit kárpótolt a sok-sok blink-182 mentes évért! Lehet a sok kokó odavágott a hangjának, de ott van James Hetfield, aki a St Anger időkben elég bénán énekelt, de a Death Magnetic touron már megint jól nyomta, pedig neki sincs igazi énekhangja. Szóval sztem ezen és a túlsúlyon is lehet segíteni! ;)

T.M.T. 2011.10.08. 02:18:39

ja sracok azer egy 2003 as all the small thingset belinkelnek,,,semmi hangja nem volt hozza a kilencvenes evekhez kepest:Dde nem azert a legrosszabbul akkor is a green day el kozos touron enekelt.azt nem szeretem hallgatni. Amugy hozza kell szokni az elo hangjahoz eloszor nem tunik jonak.aztan odabasz.en nekem akkor is remegtek a labaim mikor ott voltam wiesenbe pedig ott melyponton volt nagyon.mostmar sokkal jobb.sztem egesz jol eneklii a szamokat .nem az ujjakat.de pl a regieket. A kocsmazas jo otlet...csak varjatok meg!!!:D

ttom11 2011.10.08. 09:26:34

Tényleg eléggé gáz itt a hangja, de azért a Honda Civic turnén szólt jobban is ez a két szám. Ezt az AvA-s nyávogásos, nyögdécseléses éneklést szerintem meg nem kellene erőltetni a blinknél (meg máshol sem:) ), mert csak elrontja a számokat vele.

más:
Két napja voltam állásinterjún Pesten, majd 1 órát várakoztattak, mire sorra kerültem. Az egyik srácon Blink-es póló volt, gondoltam a légkör már király lesz ha felvesznek. :D

berg182 2011.10.08. 18:36:34

@rollerpig: Sajna nem tetszik...

Az Upot nagyon fényezi, az én kedvencem a Kalet meg iszonyatosan lehúzza! Az intro nekem nagyon bejön, faxa felvezetése a HAG-nak.
A Gravitybe meg mint írtam elsőre csalódtam, egy ilyen sejtelmes felvezetés után valami nagyon pörgős kemény számra vágytam, de egyébként már nagyon imádom, zeneileg tök jó és a basszus is nagyon jól szól benne! :)

Összességében nem értek egyet a csávóval...

stefantomi 2011.10.08. 23:48:35

ilyen mikor tomnak jó napja van:D

www.youtube.com/watch?v=sk61E28ZUiQ&feature=related

ez az egyik kedvenc számom, és itt tetszik ahogy énekel:D

Csődör Johnny 2011.10.09. 23:04:19

basszus tényleg ki van irva h felnőtt tartalom lett az oldal?...

Csődör Johnny 2011.10.10. 12:23:23

megoldodott :)
nem lettünk felnőtt tartalom :D

gabeeeen 2011.10.12. 14:45:53

mióta kijött az új album, hallottátok már esetleg valamelyik számot a rádióban, v valamelyik klippet a TV-ben???

Csődör Johnny 2011.10.12. 17:40:47

énnem, bár nincs se MTV-m, se tv-m :D

milan80 2011.10.12. 19:19:00

vmi uj blink, vagy ava hir?:)

T.M.T. 2011.10.13. 02:11:08

itt amcsiba up allnight heti rendszeressegel ketszer haromszor mtvn:D radioban alternativot hallgattam multkor olyan szep triom volt:smells like teen spirit, dammit, under the bridge..:Damugy egyszer ment ott a heart's all gone:D

stefantomi 2011.10.13. 20:02:27

AvA ujdonság:

http://www.youtube.com/watch?v=PHiBHasny3k&feature=player_embedded#!

tracklist:

Saturday Love
Surrender
Anxiety
My Heroine (It's Not Over)
Moon As My Witness
Dry Your Eyes
The Revelator
One Last Thing
Intertia
Behold A Pale Horse
All That We Are

forrás:
theavamovement.com/

stefantomi 2011.10.13. 20:05:39

bocsi Roller, ha para a reklám :D

Fish Guts 2011.10.13. 21:00:26

jaja, nagyon jó kis anyag lesz!

Sülttök 2011.10.13. 22:55:32

Itt sztem semmi nem reklám, aminek a Blinkhez köze van:)

stefantomi 2011.10.14. 16:35:52

@Sülttök: csak azért írtam, mert régebben mintha írta volna hogy XY időn belül le kell törölnie a youtube linkeket, stb.:D

Csődör Johnny 2011.10.14. 17:33:59

youtube linket nem, warez és torrent linkeket kell :)
süti beállítások módosítása