Tom DeLonge a blinkről

2010.04.27. 20:00

 Nem sok, pár mondat "hangzott" el a chicagotribute.com-on Tom DeLonge-gal.

Előkerült a téma, hogy 2005-ben az AvA első lemezéről azt mondta, hogy a rock történelem legjobb lemeze lett, és hogy milyen vicces volt, hogy a Vicodin nevű nyugtató szólt belőle [szerk: haha.. szerintem nem, és nem és értem miért baj, ha egy zenész elragadtatja magát az alkotásával, és úgy érzi, hogy élete műve, francnak kell ezt nyugtatókra fogni...]

Pár blinkes klisé, amit már 10milliószor hallottunk (pl.: hogy gyerekek voltak, de felnőttek.. zenéjük is megváltozott...)

A LOVE filmet nyárra tervezik bemutatni.

És itt jön az érdekes része a dolognak: "Életem legnagyobb hibája a blink felbomlasztása volt" - Tom - "hogy hagytam tönkremenni a barátságokat, vállalkozásokat és kapcsolatokat. Szívünk legmélyén úgy gondoltuk ez örökre így marad. A vicces az, hogy én ezt akkor egy diadalnak tekintettem. A tény, hogy önmagamat pusztíthattam és új kezdet elé néztem, elég győztes gondolatnak hatott a fejemben."

"Ha az a baleset [Travis repülő szerencsétlensége] nem történik meg, most nem lenne blink. A sors hozott össze minket újból."

Végezetül egy szösszenet arról, hogy csak Júniusban vonulnak stúdióba ismét. Addig reméljük, hogy szorgalmasan irogatnak számokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr251957172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csődör Johnny 2010.04.27. 20:07:35

nekemmeg a betegségem ráment a fülemre, aminek minden bizonyára a mai próba sem tett jót:D de emellett köhögö rohamaim is vannak ezért 4 napja nem aludtam, úgyhogy előre is elnézést ha elfordítottam volna 1-2 gondolatot. kedves aranyos punk rock lánykák gyógyitgató társaságát mindig szivesen fogadoM!:D

Blink4ever! 2010.04.28. 09:15:53

egyébként jólenne ha tom észrevenné hogy az AWA csak AWA a blink meg blink én szeretem az AWA-t eléggé nagyon de blinkhez képst rakás szar sztem mindenki a blink-re vár nem az awa-ra....

Blink4ever! 2010.04.28. 09:37:14

meg a töki kivan már az állandó igérgetésekbő...

jenni.182 2010.04.28. 15:46:33

ja faszomár 1fojtába csak halasztgatnak...
könyeblene ha belefognának 1dologba és azt megcsinálnák idöre...
a nyálas oldalát hagyja az avara nekünk blink kel:S
roller neked meg jobulást:)

Blink4ever! 2010.04.28. 22:06:44

én meg éppen amcsi pite zenéket szedekle hát gyerekek ez maga a punk/rock birodalom ennél jobbakat még sose találtam imádom (van benne blink is :P)

Blink4ever! 2010.04.28. 22:14:20

nemsokára felrakok 1 listát h miket szedtem le és ez még csak az eleje mert fáradt vok leszedek most párat:P

Blink4ever! 2010.04.28. 22:40:50

úristen nagyon sok van mégse rakom fel :D xD max ha lesz kedvem :P csináljak egy 24 órás punk/rock összeállítást
bár tudnék 1 heteset is már lassan:PxD

Csődör Johnny 2010.04.29. 20:50:12

@Blink4ever!: ha csinálsz egy cikket én szivesen kirakom. ha jártas vagy valamennyire a html kódokban, akkor akár abban is irhatod, de ha nem azse baj.

még mindig tök süket vagyok, és ez eléggé zavar, nem tudok semmit se csinálni és fusztrál a 4 fal:(

ja és terjed egy hír, miszerint Tom a modcamba azt mondta, hogy a Green Day énekesével közösen készítenek egy számot. Elég kitaláció szagú a dolog, szóval egyelőre ilyet nem rakok ki hirnek. milyen dolog lenne már ha elveszteném a hitelességemet:D

Csődör Johnny 2010.04.29. 20:56:31

ja és mivel most elég nyilvánvalóan szabadságon van a blink 182 a turné meg studiózás előtt, örömmel állok bármiféle kérés óhaj sóhaj elé, hogy valami feldobjuk a hangulatot:D

blink albumok gitár és ének kottái? (elvileg a hivatalos cucc, nem valami szar tab:P) valakit felcsigázna?:D
régi koncert felvételek? (persze olyan mínőségben is, 2004ben nem volt még ájfóón)
kiadatlan számok?, hivatalos klipp videók?

chef182 2010.04.29. 20:59:27

jok lennének ezek a dolgok amiket mondasz. egykis nosztalgia :D
szerintem ezeket megcsinálhatnád.

Blink4ever! 2010.04.29. 21:59:02

és segítek is ha kell :D

pecvik 2010.05.13. 20:47:11

@Blink4ever!: az tuti nemtudom minek kell az AVA-val zsibbadnia mikor mindenki inkább blink-et halgatna.....ezzel nem az angels and airwaves-t akarom szidni de egyértelmü melyik a JOBB....
süti beállítások módosítása