Szerkesztő(k) kerestetik!

2010.07.23. 17:41

 Ambíciózus jelentkezőket várok szerkesztőnek.

Mivel egyedül néha sok teendőm akad, és a közelgő turné sorozat miatt is egyre több embert fog érdekel egyre több Friss információ, ezért úgy gondoltam itt az ideje bővíteni a szerkesztői gárdát! Cikkezhettek blink-182 vagy a zenekar tagjairól szóló hírekkel, dalokkal, képekkel, felvételekkel, poszterekkel, nem túl gyakran akár egyéb zenekarokról is. De akár felrakhattok videót arról, hogy hogyan kell eljátszani a Feelin This dobját... stb.

Amit elvárok:

  • Szeresd a blinket és a jó zenét!
  • Alap html tudás /vagy/ a blog.hu bejegyző szerkesztő használatának ismerete.
  • Angol tudás. (Ill. vagy spanyol vagy német:P)
  • Hiteles források.
  • Ha találsz egy új videót/cikket/hírt ami még nincs kint itt, rögtön kirakod, forrás megjelöléssel, minél több magyar fordítással (elvégre ez egy magyar rajongói oldal)!

Ha úgy gondolod, hogy szívesen csinálnál ilyet, kérlek írj e-mailt az alábbi címre: b182.blog@gmail.com

A levélben írd meg, hogy mikről írnál szívesen, mik a forrásaid (akár a bal oldalon lévő honlapok közül is lehetnek, vagy a zenekarok twitter/facebook oldalainak követése stb).

 

Erre az elhatározásra több okból kifolyólag is jutottam. Megpróbáltam felrakni az oldalt a magyar wikipedia blink-182 lapjára, ahonnan többször egymás után töröltek. (Jelenleg, EZ az egyetlen magyar nyelvű blink rajongói oldal, nem reklámot akartam, csak tudatni a többi rajongóval, hogy van egy közösség...). Majd a töröltető kiszedett a google találati listából is. (Pár hete még 3dik volt az oldal a magyar nyelvű találatokban, ma már nincs sehol.) Ennek tetejére pedig bezárt a punkdisasters.com, ami nagyon közel állt a blinkhez, és a szívemhez is. Ilyen és ehhez hasonló incidensek miatt sokszor elgondolkozok, és jobbnak láttam, ha többen csináljuk az oldalt, akkor nem történhet semmi katasztrofális.

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr442171417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blink4ever! 2010.07.23. 21:13:08

Alap html tudás /vagy/ a blog.hu bejegyző szerkesztő használatának ismerete.

nekem csak ez nembizti h megvan,de én segítenék,szerintem,ismersz sokszor raktam ki kommentárba is forrásokat ;) meg az eelje óta ittvagyok :D

Csődör Johnny 2010.07.23. 22:44:51

Viszonylag szépen és helyesen is kéne fogalmazni!:P

html tudás pl annyit takar hogy képeket, videókat be tudsz-e ágyazni, nem szürke a bemásolt betüszín stb..

Ha van kedved kiprobálni, küldd el a mail cimed, felveszlek tagnak, és készíthetsz bejegyzéseket.

Maniec 2010.07.24. 16:49:56

Hát ez elég nagy gáz. =/

Nekem szintén lenne kedvem a dologhoz, de az idő nálam is zavaró tényező...

...remélem időben rátudom venni magam... :D

chef182 2010.07.24. 18:38:10

hali.tudom hogy semmi köze a témához,de nem tudja valaki hogy hol lehet Blink-182 matricát??? :D

Csődör Johnny 2010.07.26. 12:26:06

@chef182: magyar Headbangeres, metál boltokban esélyes h lehet kapni, én még blink 182-s öngyujtót is találtam (csak nem tetszett) :P,
jobb megoldás ha készítesz egy jó blinkes logot, keresel valami nyomdát, ami jo minőségbe nyomtat, jó papirra, ha nem lehet csak egy darabot nyomatni, akkor kirakjuk ide, és csak elkapkodják:D (pl én is vennék egyből 3at:D)

vcoco182 2010.07.28. 20:54:34

@rollerpig:

Ez egy fasza ötlet! Én pl mindig is egy régi blink nyulas logóra vágytam :D
süti beállítások módosítása