Ide, kommentek közé lehet írni az élményeket.

Beszámolókat, képeket, videókat, hanganyagokat, bármit pedig a

b182.blog@gmail.com -címre szívesen várom

Vagy a shoghun@freemail.hu msn címre!

 

Az én beszámolómra még egy kicsit várnotok kell :)

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr992265672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismocs 2010.09.04. 10:49:55

Azt hiszem enyém az első! Kibaszott jó volt! Ezt vártam tőlük! Megérte, hogy szarrá tapostak, meg még a szart kipréselték belőlem. Van pár képem is majd akinek kell annak elküldöm némi egyeztetés után! Magyarokkal nem társalogtam. Ez most így jött ki. Majd legközelebb jobban keresek. Ja és annak végképp örültem, hogy a Tom nem nyomta annyira Pataki Attila stílusban, mint ahogy szokta néha:D

T.M.T. 2010.09.04. 11:26:04

Második:ESZMÉLETLENÜL KIBEBASZOTTUL LEGJOBB DOLOG VOLT EZ A KONCERT A VILÁGON. MOSTMÁR BIZTOS HOGY MÉG MINDÍG ŐK A LEGJOBBAK A VILÁGON.:D

Dr Peti 2010.09.04. 13:17:31

sziasztok!!

most értem haza, de még mindig a koncert hatása alatt vagyok, egyszerűen nincs rá szó, istenkirály volt!!! később írok ide egy részletes élménybeszámolót...
küldjetek minél több képet, videót, vagy akár linkeket a koncertről és vállalom, hogy ÖSSZEVÁGOM A SAJÁT KIS WIESEN-I BLINKUMENTARY-NKAT!!!!

PETI

kismocs 2010.09.04. 17:03:34

A facebook-ra töltöttem fel képeket. Onnan leveheted őket, ha kő. Írd be, hogy Moskovics Tibor. Nem sok ilyen név van szerintem.

kismocs 2010.09.04. 17:05:16

A facebook-ra raktam fel pár jobb képek. Onnan lenyúlhatod őket, ha kő. Írd be, hogy Moskovics Tibor. Nem sok ilyen név van szerintem, úgy hogy hamar megtalálsz.

simpleplan99 2010.09.05. 11:25:03

Sziasztok!
Mi is nemrég értünk haza! Hát ez a fesztivál valami fantasztikus volt! Az összes banda jól játszott. A 3 Feet Smaller- nél kezdett megőrülni a közönség és így ment szépen a végéig!!!! Én őket még nem hallottam de jól zenéltek. Aztán jött az All Time Low. Őket is szerettük és nagyon jók voltak... Utánna a Simple Plan az én első számú kedvencem. Hát öregem. Ők sem hazuttolták meg magukat! Fantasztikus koncertet adtak. Eszméletlenek voltak! És hát a végén a Blink feltette az i-re a pontot! Anyám!!!!!! Volt még egy csomag győri keksz a táskámban amiből a végére jóformán zsemlemorzsa lett!!! Ezzel mindent el is mondtam mi történt a koncertek alatt! Az a nyomódás és pogo meg minden.... Fantasztikus. Néha volt olyan érzésem hogy ezt nem bírom tovább de őszintén mondom hogy megérte..... Sőt ha azt is nézzük hogy a koncertek előtt sikerült újból képet készíteni a simple plan összes tagjával és az all time low-al.......... + dedikáltatni az albumot..... Megérte az utazást és a magas belépőárat. fú annyit tudnék mesélni..... Képeket majd én is teszek fel facebookra. Tasi Roland néven keressétek!

vincent182 2010.09.05. 12:46:40

Hali

Készítettem néhány elég jó sikerült HD videót a koncerten, ha érdekel szívesen eljuttatom valamilyen úton, hogy kikerülhessen az oldalra. Méret miatt az emailes küldés kizárva.

Dr Peti 2010.09.05. 13:02:33

oké!

szerintem várjuk meg Ádámot (rollerpig), hogy ő koordinálhassa a kép + videóküldést. A nagyobb méretű fájlokat fel lehet tölteni pl a toldacuccot.hu-ra, onnan meg majd leszedjük!

OutLaw 2010.09.05. 13:38:19

Szevasztok!

Áááá én még sose küzdöttem az életben maradásért nem hogy ennyit, de ezért az együttesért megérte !!!!!!!!!!!! :-)

Csődör Johnny 2010.09.05. 17:56:02

one two fuck you! őrületes volt! igazából nem is lehet szavakkal leírni, mert youtube-os videókból nem jön át az, ami ott kint volt!

Csődör Johnny 2010.09.05. 18:04:31

képek és videók összegyüjtése folyamatban

Misimókus182 2010.09.06. 20:56:11

halihó, nálam is van fent jó pár kép itt: http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=238769&id=673592379&ref=mf , és videok is most töltődnek fel ide: www.youtube.com/user/DarkPubAngel?feature=mhum
Minőségileg nincsenek topon, de aki ott volt, annak így is elég szépek.=)
süti beállítások módosítása