Blink-182 Big Day Out 2011!

2010.09.17. 21:55

 Blink-182 ausztráliai Big Day Out-ra fog menni jövő évben. Igy számomra kérdéses az újabb európai turné. Ha ide elmennek, akkor gondolom Óceániát már körbejárják, na és persze az amerikaiaknak is kijár egy turné, plusz az új album kiadása...

 

 

 

 

 

 

2000-ben itt adtak emlékezetes koncertet, sokan emlékezhettek is rá (főleg youtube-ról).

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr242304268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sülttök 2010.09.19. 11:48:59

Nekem meg is van elejétől a végéig videón, amúgy tényleg nagy koncert volt, csak akkor sajnos még nem voltak a "nagy legendák", mint Rock Show, First Date és stb.

Amúgy én nagyon sajnáltam és sajnálom, hogy az Adams Songot már nem játszák, nekem mindig az volt a legszebb számuk:(

vcoco182 2010.09.20. 18:53:45

Nagy legendáknak ott van a dammit, pathetic, carusel, alien exist, na meg a what's my age again, és a don't leave me.

Az egyik legfaszább koncert felvétel mivel ott aztán van show a számok közt bőven.

Nekem az hiányzik a mostani turné sorozatból. Tudom maradi vagyok ...

Csődör Johnny 2010.09.20. 19:03:50

@vcoco182: azért nincs sok szöveg, hogy több szám férhessen el egy előadásba. Megprobálták az összes nagy slágert előadni, csak az adams song maradt ki:( pedig a világsikerre az i-re a pontot az a szám rakta fel.
süti beállítások módosítása