AvA - LOVE film

2010.10.09. 09:10

 

A filmet benevezték a Sundance film fesztiválra, de még mindig nincs teljesen kész, így az új megjelenést átrakták jövő februárra (elvileg idén tavasz/nyárra volt ígérve).

Felrakok még pár cuki képet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: Csődör Johnny

8 komment

Címkék: love ava

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr802357612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csődör Johnny 2010.10.09. 09:15:00

felvetődött bennem, hogy Tom valószínűleg republikánus (sok amcsi zászló, amcsi katonai izék), mark meg demokrata (buzi felvonuláson részt vett, obama rajongó), nem lehet hogy ez is közre játszott abban, hogy összevesszenek régen? Vagy Tom is demokrata, szurkolt az Obamának?

Sülttök 2010.10.09. 10:04:27

Obama mellett kampányolt és "nagyon csúnyákat" (kedvenc kifejezésem az oltani meg stb helyett, naon szeretem:) mondott MacKeinről (nemtom h írják, nekem ez teccik). Amúgy Tom, mint a Box Carnál.

Amúgy az összeveszés abból lett, hogy Tom "Isteni sugallatot" kapott, hogy megalapccsa az AvA-t, és ezt nem akarta Markkal meg Travissel.

Szerintem egyébként nem döntött rosszul, az AvA (főleg a Love) nagyon érdekes lett, csak kicsit furcsa h 4Punk Alternatív zenét jáccik, de nekem bejön, és van tartalma, üzenete, míg a Blinknek azért néhol nem mindig:) (Persze a Blink sokkal jobb mind a 3 különegyüttesüknél)

Davy_182 2010.10.09. 10:50:31

Ha jól t'om Tom nem csak az 'isteni sugallat" miatt hagyta ott a Blinket, hanem a családjával is többet akart lenni - a Start the Machine-be mintha erről is szó lenne.
Viszont én is azon vagyok, hogy az AvA egy nagyon jó húzás volt Tomtól.

Csődör Johnny 2010.10.09. 12:01:36

@Sülttök: tényleg emlékszem! csak eszembe jutott ez a sok amcsi zászló..

@Davy_182: ha jól tudom, egyszerűen nem jöttek ki jól egymással, veszekedtek, beszóltak egymásnak, fusztráltak voltak, aztán ez lett a vége (+még amiket mondtatok)

Davy_182 2010.10.09. 12:08:32

De a lényeg, hogy most már minden fine közöttük, és elvileg pár hónap múlva már az új lemezt nyúzhatjuk. :D

Csődör Johnny 2010.10.09. 16:24:12

hááát, én inkább jövő júniust tippelek:(

Sülttök 2010.10.09. 18:11:25

@Davy_182: Ez a család ez csak ilyen körítés, kb. az AvA több időt vett el, mint a BlinkxD
De Amerikai zászló, ő büszke rá, hogy Amerikai, és szerintem jól is teszi, mki legyen büszke arra, ahova tartozik, mindennek van szépsége....

Amúgy meg TOM Amerikában (itthon erről nem tudnak sokan), főleg régebben nagy "Ikon" volt. Ő volt a Példakép, aki gondolt egyet és megcsinálta (ez a Blink), nyíltan felvállalta, hogy iszik és dorogos. (Ami persze nem jó dolog).
Neki most megváltozott a gondolkodásmódja, és most az AvA szellemét hirdeti....

Szép sorokat írtam?:) (am utoljára csütörtök este aludtam, és most meek buliba, szval lehet h nincs sok értelme, de így szépen szólnak sztem:)

Davy_182 2010.10.10. 10:49:54

Jó, de az AvA albumokat a házában vette fel, sz'al valamivel közelebb volt a családjához.
Arról tudtam, hogy Vicodin függő volt, de azt betulajdonítottam a hátának. Mellesleg szerintem amit Tom-ék elértek valóban csodálatra méltó. Mer' hát honnan indultak, és hová jutottak.
süti beállítások módosítása