Travis interjú

2011.01.23. 22:17

 

Mesélj egy kicsit az Orange County dob felszerelésedről!

Mindig is szerettem az OC cuccokat, elég hangosak és jól össze vannak rakva. És imádom az összes egyedi gyártásukat, az én egyedi OC dob felszerelésem is a jelenleg használtról lett tervezve. Az élőben használt cuccom acrylic, de pont ugyanúgy néz ki mint ez, szinte teljesen ugyanaz, kivéve hogy ez cseresznyefából készült.

Ki inspirált a legjobban téged?

Nagyon sokan vannak. A legelső élményem Animal volt a Muppetsből. Aztán Buddy Rich, Alex Van Halen, Billy Cobham, Dennis Chambers, Stewart Copeland, Tommy Lee, Dave Lombardo, Mikkey Dee, Fish a Fishbone-ból. Nagyon sok van. Úgy nőttem fel, hogy bármilyen, akár elektronikus dob fel tudott csigázni. Például mikor a nővérem Janet Jacksont hallgatott rögtön azon gondolkoztam, milyen dob ütem megy alatta.

Mi a helyzet a jelenlegi munkáiddal?

Igen, hát dolgozok egy blink-182 albumon, az új Transplants albumon és most fejeztem be a szóló lemezen munkálatait.

Felsorolnád a vendég szereplőidet a szóló albumodról?

Lil Wayne, Tha Game, Swizz Beatz, Rick Ross, Pharrel, Lupe, Slash, Tom Morello, Raekwon, Eclipse, Slipknot, Slaughterhouse, Kid Cudi, Cypress Hill, Tech 9, Bumby, Beanie Sigel...

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr542608544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milan80 2011.01.24. 14:38:38

hanagyonszépen kérem valaki leforditja?:):)

Travis Barker 2011.01.24. 18:27:18

jah,jah.Elkéne egy fordítás :D

milan80 2011.01.24. 19:47:05

óóhhh nagyon zsiir. köszi:) am most regisztráltam joooonagyon a honlap. big like:)

Sülttök 2011.01.24. 22:44:52

Huhh, nekem középfokúval elég nehéz szöveg, kell szótárazni rendesen:(
süti beállítások módosítása