"Hi! Itt Mark. Elolvastam valamennyi kommentet itt facebookon és a twitteren egyaránt, és megértem azokat, akik idegesek, dühösek, szomorúak vagy csalódottak. Én is hasonlóan érzek, annak ellenére, hogy már korábban tudtam és lett volna időm túl tenni magamat ezen, de még mindig le vagyok törve. Higgyétek el, nem volt könnyű döntés. Egyik legnehezebb volt. A lényeg az, hogy nem akarunk egy félkész, gyenge albummal elétek állni. Nem akarunk egy olyan együttes lenni, ami a múltjából él, és csak a múlt nagy slágereivel haknizik. Új számokat akarunk, szükségünk van rá nekünk és nektek is. Ezt az egészet kifejtettem a Kerrang! legújabb számában, remélem segít majd megérteni. Azoknak pedig akik mindennek ellenére támogatnak minket, köszönjük. De tényleg. Ennek kell a legjobb albumnak lennie, amin valaha is dolgoztam, és az is lesz."

http://www.facebook.com/notes/mark-hoppus/hi/10150173346617409

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr62840701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pecvik 2011.04.20. 11:45:44

a lényeg hogy tényleg jó legyen ....

fishguts182 2011.04.21. 11:07:27

Eladó teljesen új Famous Stars And Straps nadrág, 34-es méretű, Khaki színű 5 ezer forintért!
Mintakép: kep.psharing.com/521206.jpg
Eladó teljesen új 41-42-es Adio cipő! 7 ezer forint, boltban 18ezret elkérnek érte, elég méltányos ár.
Mintakép: kep.psharing.com/521208.jpg
Érdeklődni e-mailben és msn-en egyaránt a pussyhostes@vipmail.hu címen. Itt tudok olyna képet is küldeni amit magam csináltam a ruhákról!
süti beállítások módosítása