Up All Night teljes szám

2011.07.14. 20:48

 Mark a facebook-on tette közzé, hogy a dal premiert átrakták korábbra!

*** Magyar idő szerint most hajnali 2-kor lesz premier a KROQ rádión és persze a www.blink182.com oldalon. (via mark twitter)

***

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr73068140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csődör Johnny 2011.07.14. 20:54:25

gyanítom a 30 mp-es sample-k miatt :)

Fish Guts 2011.07.14. 21:09:22

@rollerpig: én is pontosan erre gondoltam

Csődör Johnny 2011.07.14. 21:14:02

nem merek elmenni, hátha kijön amig nem vagyok itt:D

Undead06 2011.07.14. 21:19:06

remélem az a pár óra tényleg csak pár lesz, mondjuk pont 2 :D

Fish Guts 2011.07.14. 21:20:01

:D:D és én mit szóljak... majd csak két hét múlva fogom meghallgatni ha már lent leszünk balcsin haverokkal... hogy tudjam az élményt a számhoz kötni...

Csődör Johnny 2011.07.14. 21:27:05

legalább holnap melóba menet tudom hallgatni, gecijooooo:D

áh meg kéne ünnepelni

Fish Guts 2011.07.14. 21:29:43

amúgy valamiért van egy olyan érzésem hogy olyan éjfél körül fog megjelenni... most ott 12:30 van, nem hiszem hogy ilyen korán kiadnák... inkább olyan 2-3kor -szerintem.
Meg gondolom bezavart ez a hirtelen ötlet hogy akkor legyen ma kiadva, ha már kiszivárgott az a 30mp...ne azt hallgassa szarrá mindenki

Hozéé 2011.07.14. 21:31:07

Telhetne gyorsabban is az a 2 óra lassan megőrülök! :S

Blink4ever! 2011.07.14. 21:46:51

mi spanokkal holnap party-t csapunk egésznappp blink a szememen fog kijönniiiii fuckkkkkkk ye
www.youtube.com/watch?v=SsjpqeaiVpI

kismocs 2011.07.14. 22:46:37

Engem már meg győzött!

himynameisadam 2011.07.14. 22:52:36

ez az 1 óra 7 perc biztos vagy csak tipp hogy kb akörül?

Csődör Johnny 2011.07.14. 22:59:30

tipp. szerintem sokkal később lesz. marketing fogás h amcsik hallgassák a KROQ rádiót, és ugyanugy 16:30 kor lesz. de ez is csak a tippem :D

kismocs 2011.07.14. 23:00:45

Ne legyen igazad :D

Csődör Johnny 2011.07.14. 23:12:58

pletykák szerint hajnali 1 kor lesz

Fish Guts 2011.07.15. 00:01:01

én is ezt tartom valószínűnek, mivel eredetileg is úgy volt,hogy a KROQ rádión játszák le,vagyis 16 körül, akkor az itt éjjel 1 körül lesz...

Fish Guts 2011.07.15. 00:16:05

bazeg pont ebben a pillanatban írta ki Mark a fb-ra is...:D

himynameisadam 2011.07.15. 00:19:38

5pm pacific, az itt hajnali 1 óra lenne?

Csődör Johnny 2011.07.15. 00:25:35

3.24 PM van most PST idő szerint, és ha 5 PM kor lesz, akkor az bizony még másfél óra :(

Csődör Johnny 2011.07.15. 00:29:38

azt a seggbaszót aki kitalálta hogy USA-n kivül ne hallgassunk online US rádiót az basszon meg egy tevelovat.

himynameisadam 2011.07.15. 00:34:57

lehet hallgatni a kroq-t, csak egy program kell hozzá, ami lehetővé teszi. a program neve hotspot shield

Csődör Johnny 2011.07.15. 00:36:46

@himynameisadam: lehet proxy-kkal is csak mostmár lusta vagyok:D de köszi a tippet, kiprobálom!

kismocs 2011.07.15. 00:38:10

Én is köszönöm! Már rakom is fel!

himynameisadam 2011.07.15. 00:41:49

@rollerpig: nincsmit, itt vannak utasítások hogy mit is kell csinálni: 182.be/kroq/

kismocs 2011.07.15. 00:41:59

Ezt is köszönöm! Adják már le!!!

himynameisadam 2011.07.15. 01:22:55

itunes-on is lehet hallgatni, nem kell hozzá semmi, csak a programot kell letölteni

himynameisadam 2011.07.15. 02:29:39

sikerült fennmaradni, és sztem abszolút megérte a várakozást:) megosztó dal lett az biztos, de nagyon jól össze van rakva:)

link: www.mediafire.com/?ixspeoi1saxcsk6 elég jó minőségű felvétel

berg182 2011.07.15. 06:10:27

hej skacok!

számomra ez borzasztó gyenge és ahogy látom fb-n a többség sincs odáig és vissza, nagy kár érte a többség erre várt évek óta és kap egy ilyen ava-egyveleg vmit, aminek se eleje se vége és köze nincs a régi blinkhez. az meg nagyon nem tetszik, hogy sokan azzal magyarázzák, hogy mert az együttesek változnak, másik 5 általam kedvelt együttest tudnék írni, akik semmit nem változtak és nem régi rajongókat veszítettek, hanem még csomó újat szereztek...

Csődör Johnny 2011.07.15. 09:05:57

nekem ez nem régi blink, vagy box car racer keverve blinkkel, ez inkább pure ava, keverve mark-kal. Nekem az effektes rész már túl sok AvA volt, meg ugy általában azt az istenverte effekt gépet mostmár kidobnám az ablakon..., az untitled lemezen hallható gitár hangzást pedig egyáltalán nem hallom (pedig azt nagyon eltalálták akkor...) és azt mondták ez annak a folytatása.
Igen, néhol én is azt éreztem, hogy nagyon gyenge a szám, főleg az (effektes) gitár részeknél.

gabeeeen 2011.07.15. 09:38:10

Hát aki régi blinket várt az természetesen csalódott...nyílvánvaló volt, hogy ez már nem az a blink, ava-s hangzás lesz főleg és es be is bizonyosódott. nem egy rossz szám de nekem hiányzik a blinkes refrén. reméljük a többi szám jobbra sikerült, bár ha ezt rakták single-nek akkor valószínű, hogy ez a legjobb :(

Csődör Johnny 2011.07.15. 10:03:16

azért az durva, hogy blink182.com nem bírta a terhelést amikor felrakták a számot, a Google+ is összeomlott egyszer :D

a nagy nézettség miatt a Google részvényei is felmentek Mark szerint :D

Csődör Johnny 2011.07.15. 10:15:11

www.youtube.com/watch?v=ar0YmnzZeQ0
3:24 nél... valakinek ismerős?:P
Up All Night-ban felhasználtak egy 2003-as demot

T.M.T. 2011.07.15. 13:17:13

fhuu hat. nem tetszett. volt benn minden ami kell de osszerakva nem volt. ez nem az amit az emberek vartak.ez nem lesz meg egyszer ugyanaz mar...az a tetves sok effekt benn minek megy alatta vegig.ez nem ava... vagy igen?volt ebbe meg dubstep is az elejen is bazmeg....fhu:(

SquierBaSs 2011.07.15. 15:09:59

Hát ez valóban nem a régi blink de nekem tetszik ez a szám.

Fish Guts 2011.07.15. 15:27:50

Nem tudom miért mindenki olyat várt mint a régi blink..igen ez így van, az együttesek változnak, persze vannak kivételek, de mint ahogy az ember is idővel komolyodik, az együtteseknél is ez történik a stílussal... és főleg egy ilyen stílusban, mint a pop-punk vagy nevezzük akárminek, nem lehet túl sokat kihozni...más zenekarok akik más -komolyabb- műfajban írnak persze hogy nem változnak mivel számtalan lehetőség a rendelkezésükre áll..nincsenek úgy megkötve mint a blink..pl hallgass meg egy subscribe számot, ott aztán van minden, kb azt csinálnak amit akarnak.. a blink a címtelen albummal tört ki a három-négy akkordos "házibulis" punk slágerek világából..egy all the small things után hallgassatok már meg egy all of this-t...az se a régi blink volt ennyi erővel.. egyébként meg először megkéne hallgatni az egész albumot, meg ezt a számot is többször,mert az első benyomások zenében mindig túl gyorsak és csalóak...

SquierBaSs 2011.07.15. 16:02:03

@Fish Guts: Teljesen igazad van. Én személy szerint már most imádom ezt a számot :D.

mattRskate 2011.07.15. 16:33:33

számomra is egy picit csalódás volt mikor először hallottam. talán azért mert arra számítottam, hogy Tom ugy fog énekelni mint a 2003ason. Igen túl soknak érzem az AvA-t, de attól még ez Blink, és szerintem a refrén Hatalmas lett... a végén ez a dob, ez volt fent pár hete itt, akkor azthittem valami kurva nagy punkrock dal alatt lesz:D Kár h csak a végén olyan a dob, az effektekkel amugy nekem nincs annyira bajom, inkább azzal h a gitár végig ugyanaz a verszakok alatt, legalább ezt elnyomják vmennyire, viszont Mark hatalmas basszert rakott alá, és Travis dobtémái is irto jora sikerültek. Szoval minél többször hallgatom annál jobban tetszik, és amugy várjuk meg az albumot, szerintem eléggé változatos és érdekes lesz:)

Csődör Johnny 2011.07.15. 16:59:32

Konkrétan 37 hallgatás után már nekem is tetszik, az agyam elnyomja az effektet lassan :D

Ami erős a számban: az a basszus, Mark és Tom énekje, nekem a szöveg is tetszik, és hát Travis dobja, főleg a végén. Nekem tetszik a verse gitár riff is (1 akkordon pendülünk...) és alatta a basszer valami baromi jo, ez az amiért imádtam őket (dicséret a mixelőnek is), chorus rész is kiváló, nekem abszolút hozta a "blink érzést", de inkább azt a borongósabb dolgot, nem a bulizós részét.

Ami gyengíti a számot az az AvA hatás. Az introt nem tudom hova tenni, nem illik a szám többi részéhez az a gyors riff (ámbár koncerten élőben biztos kurvajót lehet pógozni rá). Az outro szerintem felesleges, tökjól vége van a számnak és egyszer csak megint elkezdődik a riff, sztem egyszerűen nem illik oda, de viszont Travis dobja hatalmas (az menti meg az egészet). És hát az ominózus effekt dolog. El kell fogadni, hogy Tom ebben hisz. Hitt abban, hogy ezzel megváltja a rock világot (2006-os interjúk...), és nem adja fel. Egyrészt dicsérendő, hogy kitart az "elvei" mellett, másrészt sajnálatos módon a régebbi blink-182 fanatikusok ezt sohasem fogják tudni lenyelni. Szerintem a szám az effekt nélkül sokkal nagyobbat tudna robbantani.

Az egész albumot nem kéne elemezni, de szerintem az Up All Night egy közép erős szám a lemezről. Lesznek ennél jobbak és gyengébbek is, összességében én ki tudnék egyezni egy ilyen lemezzel. (sőt:P)

kismocs 2011.07.15. 17:28:19

Rollerpig veled teljesen egyetértek! Szerintem ez blink. A refrén az teljesen.

gabeeeen 2011.07.15. 17:32:42

nem tudjátok h fognak-e még számokat kiadni az album megjelenéséig?

kismocs 2011.07.15. 17:40:19

Állítólag még egy kijön 1-2 héten belül :)

berg182 2011.07.15. 19:03:38

Az elejét nem tudom hovatenni, 0:35-nél jön a BCR rész, 0:59 full ava nyál, sztem kiscsajoknak való... Nekem a legnagyobb problémám 1:30 körül kezdődik, totál szétesik a szám és ettől nagyon bóvlivá válik az egész. Mark és Trvs rendben vannak, de Tom ugyanolyan nyávogós, az ava-ban is ezt az egyet utálom, zeneileg nem voltak olyan rosszak, de a +44 mégis csak egyszerűbb és jobb.
De reménykedem benne, hogy elfelejtik ezt a sok hülye effektet és lesz egy pár full Mark szám, ahol Tomi meg se nyikkan! Akkor azok még nagyot üthetnek és nyomhatnak az album színvonalán. Ha nem, akkor új blinket nem fogok hallgatni csak a régieket!

gabeeeen 2011.07.15. 19:44:27

Azért azt se feledjétek, hogy már 2003-as self-titled albumban is voltak nem igazán blink stílusú számok pl: easy target, all of this csak ezeket már megszoktuk és hallgatjuk őket úgy mint a többit. szerintem az uj albummal is ez lesz. kicsit szokatlan de jo lesz:)

Fish Guts 2011.07.15. 20:05:16

azért bírom az ilyen blink fanokat akik Tom-ot fikázzák, aki a zenekar 1/3-a.. meg egy olyan zenére amit mind a három tag írt azt mondja hogy kislányos...Ilyen hülyeséget, hogy lehet a számot így szét szedni, 0:35 BCR 0:59 AVA tom nyávogás stbstb.."sajnos" az EGÉSZ EGY BLINK-182 SZÁM.persze hármuk közül Tom a leg"érzelmesebb", de ha nem jönne be ez Marknak vagy Travnek nem hiszem hogy annyira akarták volna újra a blinket, és elfogadták volna hogy egy legyen a single (ami nem kis jelentőségű dolog)
"Tom meg se nyikkan" ez is gyönyörű kijelentés gratulálok...azt is bírom amikor mindenki a +44-et emlegeti hogy az mennyivel jobb.. akkor mért nem vitte többre mint az AVA...azért Tom nem kevesebb dolgot hozott össze a zenekarral mint egy modlife-ot, egy filmet, három albumot, rengeteg kiegészítőt...

Csődör Johnny 2011.07.15. 20:16:54

azért ne feledjük, ezt az albumot ugy irták, hogy gyakorlatilag nem voltak egy teremben egyszerre. ily módon lehet h kicsit olyan mintha nem egy egység, hanem részekből áll

Fish Guts 2011.07.15. 20:17:36

@SquierBaSs: vágod nem kötözködni akarok, csak tényleg imádom őket, és annyira felbasz amikor ilyet látok...sajnos az is benne van hogy évek óta (mióta megszűnt a blink182.hu) amerikai fórumokat olvasok, és forrok bazmeg a saját levemben hogy nem tudom normálisan kifejteni a véleményem az idióta amerikaiaknak...mert ott is sokszor megy ez csak azok iszonyú hülyék.......

berg182 2011.07.15. 20:21:13

Ne haragudj de Tom miatt tartunk ott ahol. A tavalyi koncertek hangzása is szörnyű volt, szinte minden számban vinnyog, mint aki szétszívta az agyát, ott is énekel, ahol neki nem kellene, de nem bírja ki, hogy ne nyávogjon bele.
Az album készítésekor nem hajlandó (?) egy stúdióban dolgozni a skacokkal...
Csinálnak egy számot ami róla és a fura zenei ízléséről szól, nekem speciel nem tetszik.
Az meg hogy az ava sikeres vagy sem nem tudom eldönteni, de egy biztos, hogy a rajongók >90%-a a blink miatt hallgatta a számokat.

Na mind1 bízok a jobb folytatásban, de bocsássátok meg, ez a szám nekem kiábrándító! :(

gabeeeen 2011.07.15. 20:22:13

@rollerpig: ez azért így nem igaz:) a nagy részét közösen együtt írták csak a végén voltak külön. (tudomásom szerint)

SquierBaSs 2011.07.15. 20:33:39

Most visszatérve megint Tom-ra, most én nem fikázni akarom mert nélküle a blink nem blink de abban igaza van berg-nek hogy a tavalyi koncerteken valóban nem énekelt normálisan. Szerintem az új album nagyon vegyes lesz és biztos lesz benne régi blink stílusú szám is. Berg még ne temesd el az új albumot ez egy szám a 11-ből...

Csődör Johnny 2011.07.15. 20:42:38

14 ből, lesz 3 bonusz dal is:P

SquierBaSs 2011.07.15. 20:47:59

@rollerpig: jaa télleg :D. Na bónuszok lehetnek simán olyanok mint a "régi" blink ha megint kutyapopóbarakás-ról fog szólni :DD

berg182 2011.07.15. 21:20:48

Nem temetem, írtam is, hogy bízok a jobb folytatásban! :D :))))

Fish Guts 2011.07.15. 23:09:17

Jó a tavalyi koncerteken való Tom viselkedése tényleg átlagon alul volt, ebben nem akarom védeni...sokat ivott ez tény:D De akkor is akárhogy nézzük, ahogy SquierBaSs mondta Tom nélkül nem blink a blink, elkell fogadni ezt megújulást-még akkor is ha nagyobb szerepe van az új hangzásban. Ha lecserélnék őt megint valami +44 lenne belőle, amit egyébként nagyon szeretek, de közel sincs egy blinkhez. De Berg úgy beszélsz Tomról mintha valami nagy nyálgép köcsög lenne aki elbassza az egészet, azért nem kéne utálni...Nincs jó hangja élőben, ezt mindenki tudja, de ez is csak azért az utóbbi években feltűnő, mert sokkal komolyabb dallamokat énekel mint régen...próbál fejlődni.elég durva feltételezés az, hogy nem volt hajlandó egy studióba játszani a többiekkel. Az AvA-nak "hála" rengeteg dolga van az együttessel (két film, új album, új klip), valamint pont ezért oszlottak fel, hogy többet tudjon a családjával lenni, ezért is volt neki kényelmesebb a saját, házához közeli stúdióból írni a számokat. Az, hogy a rajongók a blink miatt hallgatták az avát, hát nem tudom, én nagyon komoly rajongójuk vagyok, és ennek köze nincs a blinkhez. Mármint csak annyi hogy ha nem ismerném a blinket valószínűleg nem ismerném az ava-t sem...De aki tényleg szereti az AVA-t az tudja mekkora életérzés az egész zenekar és egyáltalán nem csak azért hallgatja mert a blinkes Tom játszik benne.
Amúgy meg biztos hogy nem fogsz csalódni az új albumban:)azért még is csak blink182

Fish Guts 2011.07.15. 23:09:48

bocs hogy ennyit írtam

Csődör Johnny 2011.07.16. 09:34:16

ahogy olvasom a többi oldalon többeknek nem illik bele a "heavy" riff, főleg az outro a számba. nem azt mondom h szar, mert jó riff, csak nem illik a szám többi részéhez

SquierBaSs 2011.07.16. 10:55:23

@rollerpig: Ez viszont szerintem is így van. Meg a végén mikor újból benyomják az nem illik oda meg valahogy a dob se hangzik vele annyira jól.

SquierBaSs 2011.07.16. 11:04:41

ÉN nekem az a véleményem erről a számról hogy valami újat akartak mutatni. Nagy visszatérést akartak ezért túl bonyolították az egész számot és ezért lett olyan amilyen, de ettől függetlenül nekem tetszik.

berg182 2011.07.16. 11:10:32

Hát itt, akkor le is zárhatjuk, mert nem tudjuk egymást meggyőzni, te eleve szereted az ava-t, én meg nem igazán. Bár nem titkolom, hogy jó pár számot meghallgattam tőlük (az első album tetszett, meg is vettem, a következőn már csak pár jó szám volt, az utolsó számomra hallgathatatlan) így az összkép negatív, pláne úgy, hogy az új Blinkben is uezt akarja folytatni! Ha a last.fm nem nagyot hazudik (hallgatottság szempontjából), akkor a (+44) számokat az 1 album ellenére is 11 millióan hallgatták eddig, az ava-t meg a 3 albummal együtt is csak 21 millióan. Szerintem semmivel nem mondható sikeresebbnek és azt se tudom, hogy eddig miért nem készült új +44 mi van Shane-nel és Craig-gel, de 3 albummal ők is bőven 20 millió felett lehetnének! ;)

A család miatt oszlottak fel duma (nem tudom ki hogy van vele), de nekem egy nagyon nagy kamu. Ha gonoszkodnék azt mondanám, hogy próbálkozott ilyen nyálas zenével (nem is tudom kihez hasonlítsam, kóldpléy :D) nem jött be, kellett a suska és jött a TRVS baleset és újra haverkodni kezdett Markkal és Trav-vel. Számomra egyébként tök természetellenes a mostani viselkedése is, fiatalon egy rohadt vicces "idióta" volt, most meg játssza itt a kúva komoly vagyok csávót (Kerry mellett még polikai kampányt is folytatok), zeneileg is nagyon sokat értem stílust. Ajánlanám neki hallgassa meg a legutóbbi Foo Fighters albumot, ami fullra Dave garázsában készült, semmi digital remaster, nem hogy hülye effektek és milyen nagyot szól! :)))))) Jó zenéhez nem kell számítógép sem, sőőőt...

Na várom az új számokat, remélem 2 héten belül kint lesz egy ennél sokkal jobb, Blinkes szám! :))))

Csődör Johnny 2011.07.16. 23:00:27

mark reakciója:

“Initially the chorus had much more air. It was a lofty, synth-y chorus, but we wanted the first song that people heard to be much more of a rocker. We changed a bunch of the instrumentation, recorded heavier guitars and bass, and Tom [DeLonge] wrote the progression that the guitars take on in the chorus,” he continued. “Then Travis [Barker] took it over and the drumsreally solidified the rock element of the track. The half-time intro of the last section was all him, and I think punctuates the song very well.”

“I’m so glad to finally have new music out, and cannot believe how well it has been received,” he wrote. “[Our website] crashed out several times, my Google-plus account crashed out twice, and blink-182 was a top trending topic worldwide. Totally amazing. Now, I can’t wait for the album itself to be released.”

Csődör Johnny 2011.07.16. 23:02:01

@rollerpig: ebből nekem az jön le, hogy ez egy "AvA szám volt eredetileg", de csak meg-rockosították, hogy elfogadja a rajongó tábor? Ezek után furcsa kételyeim lettek.

stefantomi 2011.07.16. 23:31:24

@rollerpig: sosem lehet tudni, valószínűleg azért nem rakták rá a self titled-re még 2003 ban, mert túl BCR-es AVA-s volt, de most beleraktak mindent ami nekik tetszik külön külön, ezért elég más lett:D

mattRskate 2011.07.17. 01:20:33

Nekem egyre jobban megtetszik, mondjuk valaki írta, hogy a végére az outrosított intro nem kellett volna, viszont szerintem ha a két intro az elején ugy van emgcsinálva mint a végén van tök jol kijönne azzal a gitárrésszel:D olyan érzésem van mintha nem lenne jol megmixelve.

milan80 2011.07.17. 09:59:20

huuuuuubassszsszus BERG182 nagyon felidegesitettél most!ha felnösz és családod lesz teis megkomojodsz majd. 20 évesen teis máshogy viselkedsz mint 35 évesen. nemtom mér fikázod tom-ot, 3 világhirü zenekart alapitott, csomo embernek zenél, vidámat, komojat, szomorut, bulisat, és sztem mindegyik jooooo!! söt kvajoooo!:D biztos a pénzért csinálta az ava-t.:D haha. pénze sztem volt elég a blinknél is, nemis kevés:D és am megfigyelted már az ava szövegeit? ha nem akkor tedd meg. am meg miazhogy jöt travis balesete és ujbol elkezdett haverkodni?? baszod ijen hejzetbe ha legjobb barátod akivel rég beszéltél majdnem meghal te nem találkoznál vele?? ez nem haverkodás, ez az igaz barátság.:) imádom tom-ot! imádom a blinket. és igen, imádom az ava-t is.:)

Karcsi-Tom 2011.07.17. 12:13:58

Gondoltam h nem lesz egy Régi blink feeling, mondták is, hogy újjítást akarnak! A szám maga szerintem rohadtjó, nekem a Tom hangja és stílusa viszi az AvA felé, Mark hangjával jobb száőmok lesznek, én úgy gondolom! Amúgy meg a változásról, felnőtt...gyereke van, és vegyük azt h már nem 20 éves...elkell fogadni! De Tom nélkül nem Blink a Blink!

T.M.T. 2011.07.17. 13:51:42

ez telleg egyre jobb mondjuk ha az elejen csak egyszer lenne az effekt meg kiralyabb lenne a zuzos tema igen komoly tom hangja lehetne kicsit eredetibb de imadom egyre jobban.nem regi blink.de a blink sosem azt adta ki amire vartunk kiveve a TOYPJ n szal meglehet szeretni mert meglehet nezni az elozo komim meg ezt....:D

kismocs 2011.07.17. 14:14:02

Csináljátok azt hogy berakjátok az utolsó album számai közé és úgy hallgatjátok. Simán bele passzol. Szerintem!

himynameisadam 2011.07.17. 15:12:22

megcsináltam a szám gitár részeit guitar proban, ha esetleg valakinek kell, szóljon

Csődör Johnny 2011.07.17. 15:20:23

@stefantomi: na ez egész jó :D, EZ gyors, up all night-ra nem igazán lehet mondani, hogy gyors.

@himynameisadam: nekem átlüldheted b182.blog@gmail.com , vagy rakd fel ultimate-guitar.com ra :)

berg182 2011.07.17. 18:28:20

@milan80: Nem az ava-t csinálta a pénzért, hanem az új BLINK albumot és koncertet, mert az ava-nak tized annyi rajongója sincs és nem lehet vele akkora zsetont keresni! :))))

Csődör Johnny 2011.07.17. 23:09:57

@stefantomi: uh én ezt a számot már nagyon várom :D demoja is teljesen kurvajó :D

mattRskate 2011.07.17. 23:49:58

@rollerpig: akkor szopnánk be ha nem is lenne rajta:D de am tényleg remélem csináltak ebből dalt, mert ez vmi hatalmas, már régen is sokat hallgattam ezt a gitár riffet és vártam, hogy dal elygen belöle, azt hittem ebböl elsz az up all night:D...

mattRskate 2011.07.17. 23:54:41

azért jó látni, hogy ennyi blink fan van:) és lehet kicsit nehezen szeretjünk majd meg bizonyos blink dalokat, de én már szinte teljesen ráálltam az új dalra, csak idő kérdése volt. Lehet, hogy az új lemez is úgy magával fog ragadni mint a 2003as. Az életem legjobb lemeze amit valaha hallottam. Én most mégiscsak örülök valaminek srácok. Most kezdem igazán felfogni, hogy a Blink Tényleg viszatért. Akik miatt elkezdtem zenélni, akik óriási hatással voltak rám és akikre felnéztem újra együtt vannak és zenélnek, és az tény a blink rossz anyagot még nem hozott ki és szerintem most sem fog. Hajrá blink.:)

stefantomi 2011.07.18. 10:44:39

@mattRskate: remélem rajta lesz:D egyébként igazad van, lehet hogy nehezen szeretjük meg, de ahogy emlékszem a self titled is hasonló gondolatokat váltott ki annak idején hogy 'ez már nem blink' meg 'ez már nem punk' stb...:D pedig én azt összességében kedvenc albumomnak tartom, nem csak blinktől, hanem ugy általában:D

gabeeeen 2011.07.18. 17:27:16

Are we alone tonight
Is there no one here?
What have we become
In these passing years
In the night friendships form
In the day only some do last
Are we here tonight to save grace,
Or are we here to forget the past?

I'm standing in the dark
My mind is racing
Up all night
We are chasing
The stars are never too far away
Up all night to see the sun another day

Remember the friends who did anything to stay
Remember the ones who made you pay
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Remember that I am here for you
Remember that these words are true
The love is coming back, and...

I'm standing in the dark
My mind is racing
Up all night
We are chasing
The stars are never too far away
Up all night to see the sun another day

I'm standing in the dark
My mind is racing
Up all night
We are chasing
The stars are never too far away
Up all night to see the sun another day

Ha beírod a google keresőbe , h Blink 182 Up All Night lyrics ezt hozza ki elsőnek az uj Up All Night szövegére. Nem tudjátok, h ez tényleg az up all night szövege volt-e csak megváltoztatták v mi ez? mert szerintem nem rossz vagyis a rendes single szövegénél jobb szerintem

milan80 2011.07.19. 16:08:33

leeht h huje a haverom meg énis de tegnap monta h 1:19 nél ojan mintha mark énekelne xD és meghalgattam és téleg ojasmi:D vaygnemtom biztos h tom énekli d emarkos kcsiit a hangja:D:D vayg mark énekli csa k mi vaygunk hujék és aszisszük h tom?:D baszki gáz de mos téleg nemotm mivan::D ne röhögjetek ki..:(:D:D

Csődör Johnny 2011.07.19. 21:13:19

amugy ha 3-4 új szám van a turné setlistjében, akkor hamarosan újabb új számokat fogunk hallani :)

pecvik2 2011.07.20. 04:05:07

www.youtube.com/watch?v=uRYMJNYsYfM

Up All Night - Acoustic verzió :) szerintem zsir :D ....

Davy_182 2011.07.20. 16:20:16

@milan80: Nem tudom, én nem vettem észre, amit ti észre vettetek, de elképzelhető, hogy Mark csak háttérvokálozik annál a résznél. De amúgy én úgy vélem, hogy ott biza' Tom énekel.

@rollerpig: És remélhetőleg jó minőségben fogjuk őket hallani! :P Tehát nem a tömegből felvett mobilszarságokkal találkozunk. Bár annak is örülnék. xD

milan80 2011.07.20. 19:33:12

00:42 nél is markos kcisit:D de am sztem is tom, csak markos:D

stefantomi 2011.07.20. 20:21:14

@milan80: 0:42 nél egyértelmüen márk énekel, 1:19 nél mind2en énekelnek:D

Davy_182 2011.07.22. 10:47:05

Nah, akkor még a hallásommal sincs akkora baj, mint hittem. xD

milan80 2011.07.22. 12:16:42

zsiros:D:D na de csakmer elsöre anyira nekem nem is tünt ki h mark énekel. de akor oks nemvagyok s eseüket se huje:):D am meg LOVE film ugye augusztus 10 kén jönki amerikába és hogy akkor a magyar felirat hozzá az mikor lesz meg kb? bocsánat csakmár nagyon várom*.*:D:D

Dr Peti 2011.07.30. 18:55:23

@pecvik2:
Köszi, hogy feltetted ezt a linket! Mindenkinek ajánlom a figyelmébe, elképesztően király ez a srác, nagyon jól nyomja a blink feldolgozásokat akusztik gitáron!!!
Az "up all night" pedig lehet, hogy jobb mint az eredeti! Jó lett volna, ha ilyen stílusban csinálják meg Markék, de az eredeti is egyre jobban tetszik!

Eat, sleep, blink...
süti beállítások módosítása