AvA - nem lassítanak le

2011.08.15. 22:56

 Angels & Airwaves jelenleg 2 újabb filmen amikhez 2 újabb album társul. Tom DeLonge a mozis élményt akarja a stadium rock zenével társítani.

Teljes interjú itt.

Szerző: Csődör Johnny

4 komment

Címkék: tom ava

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr533156657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stefantomi 2011.08.16. 00:41:57

és még valaki azt mondta hogy Tom biztos a pénzért játszik ujra a blinkben..:D
szerintem ezekből a filmekből csurran-cseppen :D

Csődör Johnny 2011.08.16. 08:01:30

azért ezt nem hiszem, egy film előállítása igen költséges, főleg az ilyen profi szintű utomunka, amennyit én konyítok a filmszakmához, szerintem Tom még rá is fizet... :/
de azt én sem vonom kétségbe, h nem a pénzért csinálja, nyilván van neki bőven a blink nélkül is, persze h nincs rákényszerülve, önmagától csinálja :) .

Sülttök 2011.08.16. 09:16:04

@rollerpig: Szerintem Travis is csak megszorult, azért csinált szólóalbumot :)))

T.M.T. 2011.08.17. 04:25:05

neharagudjatok tudom ava fanok stb de harom hir ota mar csak errol olvastam es en blink en oket szeretem es elismerem az avat csak mindig lekonyulok ha uj hirt latok de megsem blink...:( na mindegy tobbseg akarata nekem nincs kulonosebb beleszolasom.no offense nehogy annak vegyetek:D
süti beállítások módosítása