Ilan Rubin (Lostprophets, Nine Inch Nails) lesz az Angels and Airwaves új dobosa.

A bejegyzés trackback címe:

https://b182.blog.hu/api/trackback/id/tr293330909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fish Guts 2011.10.26. 17:16:31

Fasza csávó, nekem szimpatikus!Állítólag Atom ajánlotta a bandának.
Megérkeztek a LOVE csomagok, én tuti megrendelem a GOLD edition-t karácsonyi ajándékként!
itt van róluk részletes leírás magyarul:
avalove.mindenkilapja.hu/#/html/23628731/render/love-csomagok

Sülttök 2011.10.26. 23:05:11

Nemtom, nekem Atom jobban beleillett az AvA-ba (mind játék, mind kinézet), de remélem tévedek:)

berg182 2011.10.27. 08:22:22

De hisz ez gyerek... Amúgy könnyen lehet, hogy Trvs adta az ötletet, állítólag az ő tanítványa! ;)

mattRskate 2011.10.29. 21:04:37

véleményem a LOVE pt 2-ről:
Szerintem jó lett, nekem nagyon bejön. Jobb mint a LOVE (az 1es:)), ezt tudom élvezni azt kevésbé tudtam. Az első lemez színvonalát nálam megüti.

milan80 2011.11.03. 16:59:21

tudom h még a LOVE film se jött ki dvd-n, de valaki nemtud valamit a Poet Anderson című animációs filmről? azonkívül h Tom mondta h ez lesz a következő film amit csinálnak....szoval h téleg készül-e vagy csak vmi pletyka?:D

milan80 2011.11.03. 17:26:41

jaés még egy dolog.: egyszer mondta valaki (bocsánat, de már nem emlékszem h ki:S:D) hogy ha szépen megkérem akkor ha van ideje csinál magyar feliratot a start the machine filmhez:)) részemröl áll még a szépen megkérés, ugyhogy ha van egy kis időd (télleg bocs h nem emlékszem h ki vagy:P) megköszönném ha megcsinálod, de persze megértem ha nincs kedved vagy idöd:)

gabeeeen 2011.11.03. 20:26:53

amúgy gondolkoztatok már azon, hogy igazából háromszor változott meg a blink-182 zenei stílusa:
1. mikor Scott kilépett, Travis jött a helyére és sokkal "poposabbak" lettek
2. mikor Tom visszajött a Boxcar Racerből, azután a Self-Titled lemez teljesen más, mondhatni sötétebb, "emo" stílusú lemez lett, nem a régi klasszikus pop-punk
3. az újraegyesülés után, mikor Tom visszajött az AvA-ból és egy teljesen új blink-182 jött létre.

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de mikor nevem ezt a zenakart mondják, az jut eszembe, mikor pöcsig lógatott Fender gitárokkal rohangáltak a színpadon, és mindenféle hülye viccet meséltek.

Sülttök 2011.11.03. 21:10:32

@gabeeeen: Tehát neked a második változás után lett más főleg, nem? Mert nehogy azt mond h a Live albumon nincs hülye vicc és pöcsg lelógatott Fender:)

gabeeeen 2011.11.04. 10:59:53

@Sülttök: igen, igen, nekem akkor változtak legnagyobbat, mikor Tom visszajött a BcR-ből és Gibsonra váltott. Attól a pillanattól a hangja, illetve az egész blink stílusa megváltozott.

gabeeeen 2011.11.04. 11:03:22

ti nem így vagytok ezzel ?:/

stefantomi 2011.11.05. 03:07:32

@gabeeeen: de, teljesen igazad van, tényleg ezek a legjelentősebb változások. én személy szerint a bcr utáni blinket csodálom a legjobban, szerintem akkor voltak a csúcson. nézd csak meg a Wembley stadionos live videókat, hihetetlen:D annak ellenére is hogy tom elég erősen gyógyszerfüggő volt:D ha kívánhatnék inkább elmennék egy 2004es koncertre mint egy 1997es re.:D

T.M.T. 2011.11.05. 16:56:54

en szemely szerint a BCR t ajanlom akarmelyik blink fannak aki rosszabb hangulatban van. Sotetebb de a ritmusok, az akkordok atvannak hozva a blinkbol. Csak egy sotetebb sorrendben. A 2003-as Blink-182. Csucson. De telleg. Megertem, hogy annak nem tetszik aki a Dammiten nott fel, na de azert egy Feeling This vagy egy Stockholm Syndrome nem punk akkor azert az tehet egy szivesseget... A mostani. En megvagyok vele, szeretem. Na de en mar azon nem haborodok fel ha ezt valaki fikazza egyszeruen ettol tobbet hoztak minden egyes albumuknal es mondhatjatok hogy probalgatas nem. Ez telleg nem az az irany ahova nekik fejlodni kene. Nem ertek egyet Tomnak az arena rockal valo keveresevel. Ettol fuggetlenul szeretem a Wishing Wellt csak kozbe szidom oket, ezt a szamot nem toluk kene hallgatnom. Igen jon az unottig hajszolt resz. Az egyetlen szam amit toluk es toluk hallok legszivesebben az a Natives az albumon, es szidhattok ahogy akartok de Tom szaggatot vokalja annyira nem jon be mert mindig feldobta az osszes szamot azzal ahogy beletudott kiabalni. Egy I feel so...ott akkorat enekelt pl. vagy mondjuk ahol nagyon szeretem a vokaljat az a Take off your pants and jacket es a BCR a legjobb hangja ott volt. 2003 as albumon is nagyon ott volt de. De az mar mint mondtatok egeszen mas. Nem mondom hogy ez nem jo na de azert meg is mondjatok hogy nem egy olyan nyito szamot vartatok mint a feeling this. Vagy valami. Valami ami meg punk. Mert elvegre ez egy punk banda. Csak hogy mar egyikuk sem jatszik punkot.( nem meg mark sem o is mast mond allandoan) Marpedig aki ezt a bandat szereti az punkot szereti. Elvegre egeszen idaig azok voltak. Szoval fanok fognak elveszni. Pedig nem csak a regiek vartak velem egyutt egy csomoan csak a feloszlas utan tudtak meg hogy mi az a blink, es ugy vartak ezt az albumot. Mar pedig ez keves embert fog megmozgatni. Tom mondhatja hogy felnott amit el is hiszek de attol a nagy hasat es blues gitarmagassagot nem fogja tobb ember szeretni. Amugy kevesbe hiszek abba hogy felnott mert a szimpadon meg mindig gyokerul viselkedik a nagy felnott szamaival. Ami engem nem zavar mert azt az embert orokre szeretem. Csak keremszepen akkor most dontse mar el hogy felnott vagy gyerek. Mert ez igy kicsit fura. Kozben meg blogol az AvArol mindennap a blink 182 facebookon stb stb. oks en most kivetelesen nem csak Tomrol mondom meg a velemenyem.
Mark Hoppus: Nem azert mondom de mark is tehetne tobbet. Mikor lazadt Tom stilusa ellen akkor meg kihoztak egy Self Titledet ami az egyik legjobb albumuk. Akkor az ellentetekbol szuletett egy mestermu. Most igy unnepelgetik egymas kulonbsegeit, de egy album akkor egy banda muve. Ha osszerakod a harom savot ugy hogy egy helyen se vagy az nem fog mukodni. Sehogy se. Sajnos veluk se. Es mondja aki nem erzi az albumon de szerintem nagyon szet van esve nem tudod hol vagy vagy megkerdezed magadtol sokszor hogy ez hogy jon ide. Ez az o hibaja is. Neki sokkal kemenyebben kellett volna nyomni a sajatjat. Es ha nem megy akkor hiaba. Akkor mindegy ez az egesz. Az elejen meg csak o enekelt. Ezt elvbol nem hagyhatta volna. Es ez nem csak Tom hibaja.
Travis: Nagyon sokszor ugy erzem, hogy o csak nezi az egeszet. Nem szol bele. Pedig ha kicsit okosabb lenne o is beszelhetne Tommal, mert hiaba olelkeznek a szinpadon nagyon sajnalom de csak azert van mert egyszeruen akarjak a zenelest egyutt. Na de ez nem a helyes ut.
Vegezetul annyit mondanek: Ez egy punk zenekar 10-25 eveseknek. Ha atvaltanak erre a stilusra ami meg nem is letezik de nem lesz nagy siker. Ne varjanak sokat. Marpedig ahogy ok mondtak addig csinaljak meg erdekli az embereket. Nem tudom a Neighborhoods eladasokat de ebbol nem tudom hogy lesz penz vilagkoruli turnera. Persze top 1 en nyitott iTuneson mert mindenki varta az uj Blinket. Es kapott valamit aminek nem tudom a nevet. Nem AvA es nem is +44 ilyet nem haterkedek ide. Mert szeretem oket. Ez mar egyszeruen nem Blink-182. Es ez faj. Persze jozene csak nekem a blink az blink. Amire vegig porgok a varoson. Es nekik is tudniuk kene a helyuket nem kell rogton tulkomplikalni, A Blink egy zene amit nagyon sok ember szeret. Es szeretne ma is. Ugyanugy. Csak ahhoz hozni kene azt amit varnak. Igy... faj nagyon ezt latni. Eltunnek a sullyesztoben pedig ezekben a sracokban volt szuffla es tehetseg. En orok fan maradok es akarhanyszor kihoznak egy albumot meghallgatom 1000xer, csakmert ezek ok. Es tuti valamit mindig talalok rajta ami tetszik. Egyszeruen csak az faj, azt tartom kicst pofatlansagnak, hogy Blink-182 nev alatt futnak de egeszen mast csinalnak mint amit a nevuk elmond. Vegezetul pedig: Everytime I look for you-Kaleidoscope. Ebben ugy is megertitek amit mondok. Es emiatt kerlek ne iteljetek el mert a Blink-182 nelkul egeszen mas dolgok erdekeltek volna. Csak ez mar nem az. Es ezek utan nem is lesz mar soha az.

gabeeeen 2011.11.05. 19:29:16

@T.M.T.: én teljesen egyetértek veled, énis imádom őket még mindig, de tényleg nem blink-182 néven kéne futniuk, hiszen ennek már semmi köze ahhoz a punk/rockhoz amit elkezdtek anno 19 éve. De ha megfigyelitek, már egyik együttes sem játszik ilyen stílusú zenét sajnos :((( Sum 41 is megváltozott, GD sem a régi de sajnos a blinkkel történt a legnagyobb változás, és ez már egyáltalán nem egy punk, hanem egy indie v stadium rock zenekar.(mint a U2 kb)

T.M.T. 2011.11.06. 04:04:43

Nem ez nem U2 azt meg ertekelem hogy hasonlitani viszont nem igen tudod...csak hat na.. a Blinkhez sem... A GD...A GD nagyon szepen csinalta az amerikai idiotaval visszatertek a kozeletbe es a know your enemy es hasonlo szamok meg mindig mutatjak. Figyusz ez meg punk. Azt nagyon szeretem es a hangzas meg mindig GD... Sum41 szamait szerettem egy kettot de sosem tarottam olyan tehetsegesnek, egyedinek oket. szoval az annyira nem zavar de az albumrol elnevezett uj szam szerintem jo. Chili: Adventures de amugy inkabb visszaterek a Stadium tol az elso albumukig.. igen ez a negy banda ami meghatarozta az eletem es GD az hasonlit mar csak...sajnalom is nagyon...

Csődör Johnny 2011.11.07. 10:58:14

na végig hallgattam én is a LOVE ptII párszor. nekem a revelatorig nagyon bejön az album, onnantól a vége meg nagyon lagymatag, olyan semmilyen, később ez lehet még változik bennem. Igazából nem rossz, de annyira messze van a blinktől, hogy az nem igaz. AvA-hoz alapbol kell egy űr-hangulat, de ha az megvan, akkor egész jó az album, de nem az én világom.

még mindig kiváncsi vagyok, hogy milyen számokat irna tom, ha kicsit jobban szeretné a punk műfajt, valószínűleg világrengetőeket :D de sajnos elmúltak azok az idők

Csődör Johnny 2011.11.07. 15:01:39

ja és azt hiszem a delay és echo pedállal tom elérte a korlátjait, ugyanazokat a riffeket hallom mint ami már volt eddig is.

mattRskate 2011.11.07. 16:41:52

nos igen az tény, hogy ismerősek a riffek:) szerintem íni fog ő illetve a blink is még hatalmas slágereket, még a 2003as lemezt sem untam meg (sőt egyiket sem:)) de már várom a következőt:)

Csődör Johnny 2011.11.07. 17:14:24

@mattRskate: szeritnem is lesz még 1-2 átalakulás mielött végleg lerakja a lantot :)
süti beállítások módosítása